Powierzone obowiązki podczas zatrudnienia na stanowiskach w zespołach wsparcia IT
Bank Zachodni WBK
- na stanowisku Młodszy Informatyk /lipiec 2010 – wrzesień 2010/
- zapoznanie się z zasadami ochrony i bezpieczeństwa danych, strukturą sieci komputerowej, standardami sprzętu i oprogramowania, zasadami prawidłowej interpretacji problemów IT;
- pomoc w usuwaniu bieżących problemów sprzętowych i programowych z wykorzystaniem wirtualnej maszyny, dzięki której współdzielić można było zasoby takie jak pamięć, karty sieciowe, procesory oraz zasoby dyskowe;
- pomoc w obsłudze aplikacji – zdalne administrowanie – administrowanie/zarządzanie systemami lub urządzeniami sieciowymi z miejsca odległego fizycznie, bez bezpośredniego podłączenia urządzeń peryferyjnych (klawiatura, ekran, mysz), z wewnątrz lub spoza sieci Grupy;
- pomoc przy instalowaniu systemów operacyjnych, aplikacji biznesowych, urządzeń peryferyjnych IT i sterowników (karty sieciowe, graficzne, muzyczne, drukarki, skanery, itp.);
- pomoc w konserwacji i naprawie sprzętu komputerowego;
- diagnozowanie, interpretacja i rozwiązywanie problemów IT;
GlaxoSmithKline
- na stanowisku Informatyk-stażysta /lipiec 2011 – marzec 2012/
- poznanie specyfiki oprogramowania działającego w systemie klient-serwer wraz z obostrzeniami, możliwościami ograniczenia czynników ryzyka, eliminowania powstałych awarii;
- dokumentowanie instalacji, upgrade’ów (adaptowanie ich na potrzeby wymagań fabryki GlaxoSmithKline – w tym sporządzanie instrukcji obsługi, dokumentacji technicznych względem potrzeb użytkownika oprogramowania);
- poznanie zagadnień sieciowych: działanie sieci w ramach korporacji, rodzaje gniazd sieciowych i restrykcji, rejestrowanie nowego sprzętu, DNS, karty sieciowe urządzeń a komunikacja ze stacjami roboczymi;
- konfigurowanie drukarek etykiet tekstowych, kalibrowanie sprzętu, poznanie sposobu optymalizacji procesu drukowania;
- zarządzanie zasobami na serwerze – konfiguracja drzewa folderów i grup użytkowników, usług; zarządzanie dostępem i stanem zasobów informatycznych – ustanawianie praw użytkowników;
- wykorzystywanie procedur ITIL (zapoznanie się ze sposobem obsługi zgłoszeń użytkowników)