administracja /serwis /wsparcie

Powierzone obowiązki podczas zatrudnienia na stanowiskach w zespołach wsparcia IT

Bank Zachodni WBK

  • na stanowisku Młodszy Informatyk /lipiec 2010 – wrzesień 2010/
  • zapoznanie się z zasadami ochrony i bezpieczeństwa danych, strukturą sieci komputerowej, standardami sprzętu i oprogramowania, zasadami prawidłowej interpretacji problemów IT;
  • pomoc w usuwaniu bieżących problemów sprzętowych i programowych z wykorzystaniem wirtualnej maszyny, dzięki której współdzielić można było zasoby takie jak pamięć, karty sieciowe, procesory oraz zasoby dyskowe;
  • pomoc w obsłudze aplikacji – zdalne administrowanie – administrowanie/zarządzanie systemami lub urządzeniami sieciowymi z miejsca odległego fizycznie, bez bezpośredniego podłączenia urządzeń peryferyjnych (klawiatura, ekran, mysz), z wewnątrz lub spoza sieci Grupy;
  • pomoc przy instalowaniu systemów operacyjnych, aplikacji biznesowych, urządzeń peryferyjnych IT i sterowników (karty sieciowe, graficzne, muzyczne, drukarki, skanery, itp.);
  • pomoc w konserwacji i naprawie sprzętu komputerowego;
  • diagnozowanie, interpretacja i rozwiązywanie problemów IT;

GlaxoSmithKline

  • na stanowisku Informatyk-stażysta /lipiec 2011 – marzec 2012/
  • poznanie specyfiki oprogramowania działającego w systemie klient-serwer wraz z obostrzeniami, możliwościami ograniczenia czynników ryzyka, eliminowania powstałych awarii;
  • dokumentowanie instalacji, upgrade’ów (adaptowanie ich na potrzeby wymagań fabryki GlaxoSmithKline – w tym sporządzanie instrukcji obsługi, dokumentacji technicznych względem potrzeb użytkownika oprogramowania);
  • poznanie zagadnień sieciowych: działanie sieci w ramach korporacji, rodzaje gniazd sieciowych i restrykcji, rejestrowanie nowego sprzętu, DNS, karty sieciowe urządzeń a komunikacja ze stacjami roboczymi;
  • konfigurowanie drukarek etykiet tekstowych, kalibrowanie sprzętu, poznanie sposobu optymalizacji procesu drukowania;
  • zarządzanie zasobami na serwerze – konfiguracja drzewa folderów i grup użytkowników, usług; zarządzanie dostępem i stanem zasobów informatycznych – ustanawianie praw użytkowników;
  • wykorzystywanie procedur ITIL (zapoznanie się ze sposobem obsługi zgłoszeń użytkowników)
error: Content is protected !!